13onde augusti.

Dagarna ba susar förbi känns det som och innan man vet ordet av äre dags och börja i 2:an. Neeeeej vill inte!!!!
Men allafall vakan runt 9.30 idag och så åkte jag och min familj till Vaxholm för att hälsa på farfar på kyrkogården. Så kom vi dit och där var även mina två fastrar och deras män, min farbror och hans fru och min kusin Carina.
Vi alla stod vid hans grav och pratade om minnen vi har av honom, roliga saker som han gjorde. Sen gick jag och Carina runt och kollade på andra gravstenar, det fanns så sjukt gamla gravar, typ från 1800- talet. Sen var det en grav, hon föddes 1910 och dog i år -fatta grejer hon varit med om, 1 och 2 världskriget och fått se hur det är idag. Coolt ändå. 100 år vart hon. I alla fall sen så gick vi och hälsa på farmor på ålderdomshemmet som ligger alldeles nära kyrkogården. Men nu är jag hemma allafall och det är fint väder för en gångs skull. Kanske ska ut och cykla, få lite motion medans man orkar och har lust?
haha små gravstenar man hade på 1800-talet.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0