13onde fortsättning.

I lördags när jag kom hem till Julle så hann vi umgås i drygt en halvtimme innan han drog på sin träning, så när han var borta tänkte jag "vafan ska jag göra under tiden?", eftersom han skulle vara borta typ 3 timmar. Så jag bestämmer mig för att gå på långpromenad, ba fick sån här impulsgrej att jag ville röra på mig,eftersom jag inte hann cykla innan de kom och hämta mig. Så jag var ute och gick i den fina solen med musik i öronen i 1 h och 30 min. Skönt!
Sen när jag kom tillbaka till huset så käkade jag och hans mami middag (lax och potatis) och drack vin och kollade lite Family Guy och pratade. Sen kom Julius hem tillslut då och efter han käkat så kom Jakob och hämta oss så åkte vi hem till Linda,där även Fredrik var. Vi kollade på film. Vi såg "just go with it"
BILDER FRÅN MIN PROMENAD.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0