14 augusti

Åkte till Upplands Väsby med Julle och hans föräldrar för det var ett litet kalas där för lilla Albin 4 år och Elin 1 år. Så vi var där och åt massa godsaker, chokladrutor,morotskaka,kakor,tårta,melon,jordgubbar..Det bjöds på mycket gotteligott allafall, det snåla dom inte med kan jag ju säga. Jag och Julle busa lite med Albin,han är en riktig buse!
Men vi hann inte vara där alltför länge eftersom att Julle skulle iväg på träning så småningom. Men så då åkte jag hem, och hemma så städade jag mitt rum och snacka me brorsan som precis kommit hem från sitt militärläger,så han berätta litegranna. Efter middagen drog jag och Sofie till centrum där vi mötte upp Vicy,Espri,Johanna och Jenni. Vi handlade det vi ville ha på ICA och sen så satte vi oss och snackade lite. Sen drog jag hem och Julle och hans far kom och hämta mig så åkte vi hem till dom.
fina du!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0