5 augusti

Kom ju hem från Grekland den 5 augusti. Julle och hans mami hämtade mig på Arlanda, och jag var fett nervös, hade inte träffat dem på 2 veckor, och det är den längsta tiden vi varit ifrån varann. Men allafall när vi kom hem till dem så fick de sina presenter från mig. Sen så gick jag upp till Julles rum för han tjata så att jag skulle göra det. Och sötnosen hade städat och möblerat om hela rummet för min skull. Sen på bordet stod det en bukett röda rosor med en kudde i där det stod "i love you". Sen var det en chokladask och 2 presenter oxå. Presenterna innehöll 2 par örhängen och ett halsband. Sen ringde Jossan och sa att jag skulle gå ut och där stod hon, så jag sprang fram till henne och vi kramades och sen så var jag och Julle med henne,Julles bror Isak och hans kompis Micke. Sen gick vi och la oss.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0