Grekland.

Nu var vi ju redan inne på augusti dåra. Jag åkte ju till Grekland men min familj den 29 Juli då och kom hem den 5 augusti. Jag hade väl det trevligt där, solade, badade och åt massa gott. Kollade på raviner gjorde vi oxå. Vi var på Kreta i Chania. Stället vi var på hette Agia Marina, där Julius oxå var i år. Hotellet hette Atrion. Det är så typiskt oxå att efter 2 dagar så slår jag i knät.. haha så jag kunde inte sola ryggen nåt mer på hela veckan då jag inte kunde ligga på mitt knä..så fram kroppen fick ta stryk i solen istället. Och ja,sista dagen så brände det verkligen på hela min framkropp,kändes som jag kokade..på riktigt. inget överdriv. Köpte knappt något där, ett armband till mig bara, och ett till Julles mami, och en tröja till Julle. And thats it.
När vi precis anlänt till hotellet.
hotellet
Svensk sommarvärme på kvällarna.
och jag går ingenstans utan att ha gjort illa mig förstås.
poolen vid hotellet.
utsikten när vi åkte buss fran och till flygplatsen. Riktigt fint.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0