6 augusti

Jag och bebis hade 2 månader. Tiden går fort när man har det bra!
Men så i alla fall, vi drog hem till mig runt 16.00 och käkade mackor,sen så började jag fixa mig, runt 19.00 var jag redo att gå. Vi åkte in till stan,hämtade ut våra reserverade biljetter på Sergel bion sen så gick vi och åt på Kungshallen, och vi åt på little India. Kan bara säga så här, maten var så stark så det gick inte ens att äta...Så vi gick till Donken, köpte en ballerina mcflurry som vi åt för att kyla ner våra brännheta halsar. Sen drog vi och kollade på bio. Vi såg "Bridesmaids". Grymt rolig film, rekommenderar till er alla!
När den var slut, typ kl 23.00 så tänkte vi  - vad ska vi göra nu då? och så ba fick vi värsta iden - att vi skulle kolla på en till film, yey! Och så köpte vi biljetter till "Bilar 2 3D". Men vi typ sov igenom halva filmen ändå så. jag vaknade till när det var eftertexter, haha, Julle ba sov vidare. Så vi var kvar tills alla hade gått och hade hela bio salongen för oss själva, hmm undra vad vi gjorde då? nej skoja bara ;)
Men sen plötsligt vart det kolsvart i hela salongen och då vart vi rädda och stack därifrån. Gick till Donken, käkade en cheeseburgare var sen kom Julles bror och vi fick skjuts hem, jag sov hemma.
I väntan på tunnelbanan.
älska reklamen innan filmen.
starka maten vi åt.
ensamma på bion.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0