8 augusti.

Jag och Julle bakade både kladdkaka och chokladbollar. Mumsigt värre!
Sen lagade jag och hans mami Tacos. Sen så satt vi och kollade på TV när vi åt och så hör man Julle surra "ska jag ta mer? men jag är ju mätt. Fast det var ju i försig jävligt gott." och hans mamma ba "Julle, vem äre du pratar med?"
han ba kolla på henne som ett frågetecken och sen så sa han "oj,jag tänkte nog högt". och då sätter jag igång och asgarvar i typ en kvart. fy fasiken vad kul det var!
Sen skulle Julle på sin träning och då drog jag och träffade Sofie och Jenni, jag rensade Jennis garderob och så. Men det var mysigt. Sen åkte jag och sov hos Julle.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0