2011,året som passerat

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? bilade till Norge med Julles mamma.
Höll du några av dina nyårslöften? hade inga typ förutom att jag skulle lugna ner mig med festandet vilket jag har gjort.
Dog någon som stod dig nära? ja tyvärr så dog min farfar,80 år pga cancer.
Vilka länder besökte du? Grekland och Norge
Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? japp en finare kropp.
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 6 juni då jag blev tillsammans med min babe.
Vad var din största framgång 2011? Det var nog att jag och älskling hittade varandra.
Största misstaget? Att jag lämna min jacka utan övervakning på en fest i nån minut och min kamera blev snodd.
Har du varit sjuk eller skadat dig? lite blåmärken och så har man ju fått. Men inga grova skador vad jag minns,men sen är mitt minne inte att lita på heller, haha.
Bästa köpet? Mina julkappar till älskling.
Gjorde någonting dig riktigt glad? ja självklart. När jag blev tillsammans med Julius t.ex
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare definitivt, förra året var ju katastrof förfan.
Vad önskar du att du gjort mer? motionerat mer.
Hur tillbringade du julen? I Vaxholm med fina släkten från pappas sida såklart.
Blev du kär i år? Ja uppenbarligen.
Favoritprogram på TV? Desperate housewifes utan tvekan och Family Guy tar nog priset.
Bästa boken du läste i år? haha har inte läst så mycket i år, den enda jag läst var kärlekströst och det tog ett halvår för mig att läsa ut, så då vinner den.
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja en ny mobil som jag fick av föräldrarna, samsung galaxy ace.
Något du önskade dig men inte fick? gymkort typ.
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? jag firade med familjen och älskling och hans mamma, dagen efter firade jag med vänninorna eftersom jag hade tjejmiddag.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? haha ja men säger inte vad.
Vad fick dig att må bra? Min älskling får mig må bäst, varje dag. 
De bästa nya människorna du träffade? Julius och hans mami.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0