23 december

I fredags så åkte jag och Julles familj till Sollentuna Centrum, fast istället för pappan så hängde Kalle med istället. De handlades julklappar och sen åkte vi hem igen och åt mat och öppnade julklappar. Av Julles mami fick jag 2 klänningar som jag hade valt ut när vi handlade, en orange och en guldfärgad klänning och den ska jag ha på nyår. Sen fick jag en fin ring,2 nagellack,schampoo och balsam och sen lite ansiktsprodukter. Av älskling fick jag Britney Spears parfym Midnight fantasy och ett par hörlurar som var jättefina! Jag vart jääteglad och nöjd över mina julklappar!
Av mig så fick Julles mami en bok och två röda ljuslyktor. Älskling fick 3 kalsonger,en kylskåpsmanet där det stod "min dröm blev sann när jag mötte dig",en mugg som det stod "god morgon älskling" på. Sen en till söt sak som inte går att beskriva, ni får se den på bild istället.
Julles julklappar från mig + kalsongerna.
ringen jag fick är den på pekfingret.
de tre bilderna ovan är det jag fick från Julles mami + klänningarna
Det jag fick från älskling.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0