30 december

Idag har vi varit i Kista på bio och med VI menar jag Julle,hans mamma och bror och deras tre kusiner som heter Marcus,Lina och Wilma. Först åt jag,Julle,hans mami och Wilma på Levinsky's. Jag käka kycklingwrap och sen drog vi på bion som började 16.00 och filmen vi såg var new years eve. Tyckte det var lämpligt eftersom det är nyår imorgon, så man kommer in lite i det liksom. Iallafall den var rolig och mysig. Efter filmen kolla vi runt lite i affärer,bebis köpte ett par svarta tumvantar till mig som jag ville ha, jättefina! tack älskling du är bäst! till sig själv köpte han en vit tröja och ett par gröna hörlurar. Men dem passa tyvärr inte i hans mobil upptäckte han senare och i datan funkar dom inte heller så jag fick dom för dom funka i min tele. tack bebe! Sen åkte vi förbi mig så hämtade jag lite saker jag ska ha tills imorgon. Men nu sitter man hos älskling och ska snart duscha, ska bli så skönt!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0