9 december

Igår var det fredag och det var min sista praktikdag, det kändes både kul och tråkigt. Jag trivdes där och hade gärna fortsatt men eftersom det börjar bli så trist väder med snö och slask så var det nog skönt att man slapp.
Fick wienerbröd och cola innan jag slutade, det var mys.
På kvällen så åkte jag och älskling till Täby för att kolla på bio. Vi såg Happy feet 2 3D. Den började 18.30 och det var inte alls mycket folk i salongen, vi hade hela raden för oss själva och de tre raderna som var framför oss stod tomma. Filmen var väl som jag trodde, mycket sång och söta pingviner. Filmen var helt ok.
Efter bion käkade vi lite donken. Sen åkte vi hem och såg klart Idol och Amanda Fondell vann! Jag tyckte hon förtjänade att vinna eftersom hon kan göra vilken låt som helst till sin egen och hon har en väldigt bra röst.
hejdå hundarna!
och katterna!
På med 3D glasögonen
Vinnaren av Idol 2011. Amandas reaktion när hon fick veta att hon vunnit.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0