helt sinnes ju

Igår den 30 november så inträffade det något hemskt på min skola. En kille, lika gammal som jag blev nämligen knivhuggen tre gånger i ryggen mitt på morgonkvisten. Asso jag blev alldeles chockad när jag fick reda på det. Var ju ute på praktik så jag hörde på radion liksom att alla bussar stängts av i Vallentuna station. Senare hör jag även att någon blivit knivhuggen på vallentuna skola. Så jag fatta inte vilken skola det var först. Så får jag sms från folk som frågar om jag mår bra och om jag lever. Det är tydligen något gängbråk, gärningsmannen ville hämnas på offret, för något som han gjort tidigare. Men helt absurt ju, sånt ska inte hända! Fan man kan ju inte vara trygg någonstans egentligen..

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0