Julafton

I lördags så var det ju självaste julafton!
Den firades som vanligt med släkten, antingen i Vaxholm eller Vallentuna och denna gång var det i Vaxholm. Först gick vi alla och besökte farfar på kyrkogården, och det är första julaftonen utan honom :/
Alla fall sen så drog vi till min faster och kollade Kalle Anka och käkade middag och senare fika. Sen var det full rulle med sång, dans och lek resten av kvällen. Det var mysigt och träffa släkten. Senast vi alla samlades var på farfars begravning typ...
Iallafall när vi kom hem (01.00) så öppna jag mina julklappar och jag fick ett par örhängen,ett halsband,en klocka och 500 kr presentkort på Täby C. Det var från mina föräldrar förstås. Av min kusin Carina fick jag nail wraps och det är typ som nagellack som man bara klistrar på.
I LOVE CHRISTMAS!
det här hade jag på mig
jag och min bror
våran fina julgran
julklapparna
julklapparna från föräldrarna.
julklapp från Carina

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0