Julmarknad

Hej på er! I söndags var det ju julmarknad, skulle vara i centrum 10 och fixa allt för det skulle vara färdigt vid 11.
Så åt frukost och fixade mig och sen skjutsade pappa mig dit. Mötte upp mina kompanjoner Erika,Sabina,Josefine och Oscar och så fixade vi till ståndet och koka kaffe och förberedde allt helt enkelt. Sen vid 11 började vi sälja och där stod vi och sålde våra termosmuggar fram tills 15.00. Vi hade 57 muggar med oss och vid dagens slut var det bara en kvar! Så vi fick ihop ett antal kr. Nice! Jag och Jossan gick även iväg och köpte oss varsin klocka från ett annat UF-företag från vår klass. Jag köpte en skitfin lila klocka för 100 kr. Så det var ett tvättäkta fynd det där!
Men man var ju helt frusen som en isbit efteråt, hade ju stått ute i 5 timmar, i kylan och snövädret. brrr...
Kom hem och Älskling var ju hemma hos mig för han hade sovit över hos mig, när jag kom hem låg han fortfarande och sov, så jag kröp ner och myste lite med han, sen åkte vi hem till honom. Så sov jag över. Mys!

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Carina

säljer ni fler grejer än termosar? :D

2011-12-22 @ 20:47:59
URL: http://carinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0