lördag 17 december

Idag så färgade jag Ronjas fina lila hårbotten. Kom på att jag hade en svart hårrfärg hemma och eftersom hon har svart hår så var det ju asbra! Men nu ser hennes hår normalt ut igen och hon kan därför dumpa sin mössa, skönt för henne! Vi kan säga att det var en för tidig julklapp till henne. :)
Sen åkte jag och pappa till Sollentuna och kollade på älsklingens match. De mötte Järfälla och det var faktiskt den första matchen som jag kolla på! Och gissa vad? Sollentuna vinner med 6-0 . Min älskling behöll nollan, så grym han är! Är så jävla stolt över honom. Det är min Julle det! ♥

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Carina

söta ni är! :)

2011-12-22 @ 20:46:23
URL: http://carinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0