sista november igår

Igår var det fan sista dagen i november! Fick sluta tidigt på min praktik,kl 12.00 så gick jag hem,(asso till Julle) vilket tar 40 min att gå. Sen så käkade jag, duschade och fixade mig och sen åkte jag och hans bror till Vallentuna för att hämta upp Julle. Sen åkte vi till Sollentuna centrum där vi inhandlade present till hans mamma som fyller år imorgon.
Har aldrig varit där förut men det var väldigt fint faktiskt!

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: johanna

Jag driver en blogg om sex, kärlek, tankar, åsikter med massor av tävlingar och outfits! Även en del modellbilder som jag delar med mig av ibland!

Ta gärna en titt och se om det är något för dig! Kramis!

2011-12-02 @ 20:29:53
URL: http://nattstad.se/johannalicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0