tisdag 20 december

Tjena!
Idag började vi inte förens kl halv 1 så det var en rejäl sovmorgon. Sov hos Julle ju och han vakna fan innan mig fast han var ledig hela dagen. Men så kommer man till skolan och så är det bara 5 st där. Men vi hade allafall redovisning och jag och Jenny redovisade om fotolagen. Sen så satt vi ett tag och snackade och sen fick vi sluta. Så jag var bara i skolan en timme. Skönt!
Sen har jag packat in julklappar,myst med fågel, handlat med Julles mami, pluggat lite kommunikation(jobbat med en uppgift som ska vara klar imorgon, vi fick uppgiften igår). Efter det har jag bastat och nu sitter jag här med datan i knät och Julle och katterna ligger och sover så sött i sängen, ska nog krypa in där nu, är fett trött. Godnatt på er!
coola äpplen som jag hittade i butiken.
ska mysa in mig här nu, godnatt!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0