16 februari

Idag så hade vi ju bara 2 lekitoner som jag sa innan, så det var företagsekonomi,sen lunch, då det vart korv stroganoff, götteligött! sen vi hade matte innan vi slutade.
Drog hem, åt lite kikärtor ni vet och drack oboy, bytte om till myskläder och sen drog jag till Mollie.
Vi bakade med Fanny, kladdmuffins, asgoda blev dom! Så kollade vi typ 4 avsnitt av Solsidan, har aldrig sett det förr nämligen haha, men det dög. inte sådär överdrivet kul som alla säger, men lagom. :)
Kom hem för en liten stund sen, kollar simpsons just nu, orkar inte äta nån middag än, har magont. men inte pga de goda muffinsen utan ni vet det där andra, som tjejer får varje månad? ja precis. inget kul alls. känner mig lite svag i kroppen oxå.. jävla skit och vara brud ibland. :(

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0