20 februari

gosh jag vill typ verkligen bara lägga mig i sängen och sova men nej det kan man inte ju, för man måste plugga och plus att sängkläderna tvättas just nu. kanske kan ta en liten tupplur då? eller ska man?
Idag har jag vart hos farmor,hon fick en lila tröja i present, she's not much of a talker so we kinda just sat there, me,my father and she. and yeah vi försökte förbättra hennes minne, gick sådär.
sen drog vi till farfar som bor rätt nära,tur det. han fyller fan 80 i sommar, men han är igång, klarar sig själv. starkt!
tillslut drog vi hem, käka middag, ris mes kassler, gött var det! sen har jag kollat "hemliga prinsar och prinsessor" sista avsnittet dåra.. nu kanske det är dags för mig att plugga. yeah i think so. kisses!
ni får en bild på min farfar Erik, hans förra födelsedag:)

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0