TRASSEL 3D

Idag hade vi musik,sen matteprovet, det gick väl sådär, fick reda på resultatet på mitt förra matteprov, och det vart jag grymt nöjd med för jag fick VG! ALDRIG i mitt liv har jag fått VG på ett matteprov.
sen lunch,engelska. skulle haft företagsekonomi A oxå men lärarne var frånvarande så vi fick en hemläxa, åh jag som älskar läxor!
allafall efter skolan så drog jag,Sabina och Madde hem till mig en stund,åt yoghurt och spelade kort, sen drog vi in till stan, åt på donken och sen kollade vi på premiären av Trassel 3D. det var massa småbarn där ju såklart och eftersom det var premiär så kastade en personal ut massa godispåsar, barnen blev typ galna så dom började jaga hon som kasta godiset, askul! en tjej fick typ 3 st,hon satt precis framför mig, fett tur hon hade..
men det var en rolig film, kolla den!
sen drog vi ju hem, Sabina drog hem till mig en stund , vi kollade på "Vägen till Eldorado". sen skulle hon hem, så nu sitter jag här själv,sitter typ vid datan för första gången idag nästan. grymt ju.
Maddisen
jag och Sabina
TRASSEL

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0