hej nybörjare

Idag var det frilufsdag och då åkte jag till Romme, ungefär halva min klass åkte oxå med, för att åka skidor.  och jag har aldrig åkt skidor i hela mitt liv!! så man kan ju säga att jag var en aning rädd va?! men man måste ju leva livet till fullo. våga ta risker. pröva på nya saker, nya utmaningar. carpe diem!
Bussen åkte kl cirka 07.00 och vi var framme 3 timmar senare, alltså typ vid 10.00
så börja vi åka dåra,(och observera nu att jag aldrig åkt förut), så vi åkte barnbacken och jag var typ supermega rädd och ramla 3 gånger då, men snälla Sabina och Jenni tog hand om mig då, sen lät jag dom åka dom svåra banorna medans jag vilade efter den stora chocken jag då fick..höhö skraj som fan var jag ju!
då kom Granander  och Pontus, Granandet hade tydligen brutut/stukat nyckelbenet redan,stackarn, så han kunde inte åka mer sen på hela dagen :/
Allafall sen åt jag mat med Filippa,Linda och Sara. sen lärde Sara mig åka slalom, sen till sist åkte jag den gröna backen med dom, stolt chey haha!
kl kvart över 4 åkte vi bussen hem igen, var hemma kvart över 7, då pappa mötte upp mig och gav mig sällskap hem. så snäll. sen nu har jag ätit middag och duschat med mi fågel, nu ska jag sova, känner redan träningsvärken. kul..så jävla trött eftersom man vart vaken sen kl 5 imorse. godnatt!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0