igårkväll och idag

Igår mötte jag upp Jenni runt 9 och så drog vi till Espri, där även Mollie var. vi kollade på "the town" och åt lite chipsis. filmen var bra,det är en rånarfilm för er som ej vet. Jenni var tyvärr tvungen att dra hem vid 11 för och passa sin syster. så det var ju lite tråkigt men annars vare mysigt. vi kollade även på lite youtube klipp innan vi begav oss hemåt. det var så jädrans kallt ute, mitt hår frös fan till is,jag skojar inte.
när vi var i centrum så träffade vi Frida Lenstad, den bruden,rolig hon :)
Innan jag somna så kollade jag på AnaGina show, där September gästade, gullig tjej,roligt program.
men idag kommer ju min syster hem,har saknat henne! hon har ju varit i Spanien i en månad nu.
har nyss dammsugit mitt rum,hallen och badrummet oxå. fint väder idag ju, solen skiner på! ME LIKE :D


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0