Its a satur-saturday

Det var fett med mys och kul igår, Hampus kom dit oxå. Så drack vi trocadero,åt godis och kollade film som hette Die, sög pungsvett asso...skittråkig.
sen när den äntligen var slut, så fick jag upp en brilijant ide om att vi kunde spela leken "med andra ord", det gick alla med på, så vi började skriva massa lappar med ord på, sen så körde vi på helt enkelt, först var jag i samma lag som Hampe, sem med Sabina, grymt kul var det allafall. sen sov jag och Sabina där oxå. vi la oss runt 03.00 tiden där någonstans, Sabina sov på soffan i vardagsrummet och jag och Madde sov i hennes säng, så kl 05.00 så ringer Thomas mig för han har tråkigt..den jäveln asso. men som tur så somna man om rätt bra.
allafall, när jag vaknade så hade Sabina redan dragit sin kos, så jag och Moadde käkade frulle och drack smothie, asgod! sen så skulle hon iväg så mi padre hämtade mig, så gullig som han är!
nu har jag nyss dushat och ska ta mig en tupplur. fint väder idag, mycket sol.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0