nu så

Nu har jag varit i täby, mötte upp papi och så valde vi ut 2 par glasögon till mig, som vi la undan. kunde tyvärr inte göra synundersökningen idag för det var typ 3 i personalen som var sjuka,eh liksom va??
men allafall, så ska göra det på tisdag istället. Sen gick vi och aktiverade mitt kort, så nu är det fixat, nice,mitt fina kort med en tiger på,nu kan det äntligen användas!
sen gick vi in på ica, så jag fick med mig en choklad därifrån oxå, gott! mötte upp mami oxå,sen åkte vi hem. dom fick reda på att mina trådlösa hörlurar var borta, dom blev inte så glada på klantiga mig. jag förstår dom.
men nu måste jag kila för det är middagsdags. puss på er sålänge.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0