planerad vecka, najs

tjena, ville bara säga att jag som typ brukar ha no life, inget att göra,inget planerat ever, att denna vecka är full med grejor som ska göras. faktiskt. trott eller ej, men det är den dolda sanningen....
Imorgon ska jag och Madde åka in till täby och hämta ut bio biljetter efter skolan.
Torsdag - inhandla present till min vän.
Fredag - dra på bio, se Trassel 3D. (cuz i love disney u know)
Lördag - fira Espris födelsedag.
Söndag - eh?! typ vara begravd i sängen antagligen?
så ser min fullspeckade vecka ut. tänkte bara notera det. (så tro inte att jag dissar er, jag har bara fullt upp).

Espri och Jag på min födelsedag.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0