tjena tjockis

tjatja bloggen!
kom till skolan och då ser jag och Espri att någon har sattit på kranen på högsta stråle  och lämnat det så, så det vart typ översvämning på toan.. haha.
allafall, vi kom ju till skolan då 8.20 som vanligt och då får vi reda på att läraren är sjuk, som vi skulle ha fram till lunch.. men så man kom ju nästan dit i onödan då ju.
till lunch blev det kebabpytt. sen hade vi matematik, och prov har vi imorgon i geometri.. aja sen slutade vi för dagen. så det var ju narre!
Efter skolan så drog jag och Espri till täby centrum, där vi mötte upp Mollie, så köpte vi present till henne och kollade runt, (hon såg inte vad vi köpte såklart)
så fick jag även med mig ett halsband och ett par örhängen till mig :D
sen åt vi donken, nu är jag hemma och har varit det ett tag va, kanske borde plugga till provet men det lockar mig inte. menmen..måste man så.
örhängena jag köpte
halsbandet jag köpte, som går att öppna och stänga, det ska föreställa en dator

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0