20 dagar in på året

Idag har vi endast haft svenska, hela dagen lång. från 8.20-13-50. fatta? tur att jag gillar svenska då, hade det varit något jävligt ämne, typ matte, då hade jag fan skjutit mig själv en aning.
Efter skolan såg jag till att fixa praktik, så jag och Madde vandrade runt i centrum, jag tänkte ju praktisera på ica eller coop, men båda svarade nej så jag gick tillslut ner till biscotti och där svarade dom ja. så det kändes bra!
hade dom svarat nej oxå så vet jag inte vad jag hade gjort..
men allafall när det var fixat så åkte vi till kyrkby så Madde kunde fixa sin praktik. sen tillslut drog vi hem till henne, hon bor i kragsta. vi eller aa jag kollade på filmen "the kids are all right", Madde satt vid datan istället för hon klarade inte av och kolla film för då skulle hon somna, men hon missade allafall inget för den var inte så jävla bra om jag ska vara ärlig asso..
sen skulle hon på träning och jag skulle hem så vi tog tåget ner till vallentuna centrum.
SNYGGA MADDE

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Madeleine

Jag hoppades på att du skulle ha raderat den här bilden!!!! HMM HMM..

2011-01-24 @ 09:09:06
URL: http://maaaadeleine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0