5 jan

får alltid lust att skriva december, eftersom jag blev så van av att göra det. haha.
men allafall tänkte berätta vad jag haft för mig som vanligt för er intresserade, men mest för mig själv, så man vet vad man har gjort ifall man skulle glömma liksom. ja men det är väl smart? sen om folk läser eller inte, det har en annan betydelse. ;)
okej so here it comes, igår så drog jag till Adam på kvällen, hade ju inte träffat människan sen typ oktober...så det var kul, vi kollade på "blomstertid" , en typ serie som gick i somras, med Peter Magnusson. första gången jag såg den men den va ju bra :)
bjuder på denna bild när Adam chillar i sin pool. som han och hans far byggt, true story!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0