7-8 jan

i fredags så drog jag till Mollie på kvällen och vi kollade på Hercules och drack te och åt yoghurt med musli. Det var riktigt mysigt.
i lördags så åkte jag och familjen till badhuset Fyrishov i uppsala. dom hade gjort massa nya grejer, hinderbana,studsmatta,längdhopp och disco vid 7. Så det var kul med massa nytt. jag tävlade med syrran i hinderbanan, men jag förlora tyvärr. När jag och syrran skulle hoppa studsmatta så var vi så klumpiga och ramlade på varann och allt och vi bara skrattade och skratta och alla trodde vi var knäppa eller nåt. askul!
sen när discot började, vilket menas med att en discokula började sätta igång och dom släckte lampan och ersatte den med olika färg lampor och musik sattes igång. då började jag och syrran dansa i vattnet i drygt en timme! sen badade vi bubbelpool hela familjen sen drog vi hemåt, kvart över 8 åkte vi därifrån och vi kom dit runt 2. sen åt vi på mcdonalds, gott! vi var hemma 20 i 10. då drog jag ut och träffade starkus, vi promenerade och snackade tills kl 20 i 1. det var mysigt!
fyrishov

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0