en månad efter jul

det var exakt en månad sen det var julafton, har ni tänkt på det? för det har jag :)
Men idag har vi haft företagsekonomi fram till lunch, sen så var det individuellt val grej, sen matematik och sen slutade vi för dagen. då drog jag och Madde och gymmade faktiskt, på takecare i IP. det var ganska ånga folk där, det trodde jag inte det skulle vara. faktiskt första gången jag nånsin gymmat på fritiden. så vi var där och tränade i en timme, brände 200 kalorier av att cykla i sammanlagt en halvtimme. så det känns ju bra! känner mig hyfsat duktig allafall!
sen har jag duschat med min fågel, ätit middag, borstat tänderna och nu ligger jag i min säng och kollar på konferans resan, sen ska jag sova. känner mig så oerhört sömnig ju, kan inte hålla ögonen öppna en sekund till. puss ♥

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0