fredag. otaggad

Idag är det ju fredag. Hade musik,prov i företagsekonomi,gick väl sådär. inte vet jag.
sen lunch, kycklingburgare,så mumsigt!
sen hade vi företagsekonomi igen. sen slutade vi. Då drog jag hemåt, lämna väskan,hämta plånboken och sprang ner till tåget. så i Tibble hoppade Mollie på och så drog vi och fikade i stan, satt i typ två timmar och snackade och satt lite vid datan och så, från kl 3 till halv 6 ungefär. Sen kom hennes mamma och då gav vi oss av, hon ska till Lidköping ju faktiskt under helgen.
så då åkte jag hem och har nyss ätit middag och myst med fågeln min. känner mig så jävla trött nu, så vette fan vad man ska göra. blir rätt chill kväll garanterat. känner mig inte riktigt på topp. ont i magen :/
Jag och Mollie på cafet.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0