hell yeah

hade sovmorgon till 10 idag, så jefla skönt!
Då hade vi företagsekonomi A, som vi för övrigt har prov på imorgon, kul. kan inte ett skit..
sen var det lunch och då var nova personalen i vår skola så vi lunchade med dom, det var mysigt. dom är trevliga människor. Pernilla,Denise,Sara och en till.
sen hade vi matte,sen fick vi sluta för dagen. då drog jag hem, kollade "Jims värld" och "O.C",Sen sov jag tills det var middagsdags. hihihi. potatisgratäng.
nu kollar jag på "not an ordinarie teen movie",asbra ju. har även spelat in en mupp film med min käre bror. asgarv!

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Rebecca

haha du e så rulig kristina :)

2011-01-28 @ 16:38:45
URL: http://aagnecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0