sleepytime

Idag har jag och min pappa åkt till Vaxholm för och hälsa på farfar och farmor. när vi var hos farfar så kollade vi på handbollsmatchen , Sverige-Spanien. Spanien vann, med ett poäng mer bara! så det var ju inte så kul..
sen så gick vi till farmor som bor på ålderdomshemmet en liten bit ifrån, och där var även min farbror på besök.
kl 5 så åkte vi hem, och då åt jag middag, och kollade på finalmatchen,Frankrike-Danmark, och då fick Frankrike segern, fan!
allafall nu ligger jag ny duschad i min säng och ska sova redan. trött chey här.

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Erica

Ställ en fråga i min frågestund.

Bäst/flest frågor får en länkning ;)

Fråga på !



Ber om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer

2011-01-31 @ 20:59:49
URL: http://seppte.blogg.ses
Postat av: Erica

aa .. xd <3

2011-01-31 @ 21:18:52
URL: http://seppte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0