tired as hell

idag har vart en bra jävla chill dag, försov mig första lektionen då vi hade svenska, and so did my friend Espri.
så kom vi på nästa lektion istället som började kl 10 och då hade vi info & layout, (prov på fredag). Sen fick vi sluta efter den lektionen. det var menat egentligen att vi skulle ha samma lektion igen efter lunch men hon sa att vi kunde plugga resten hemma om vi ville. så ja vi slutade innan lunch. så jag och Espri drog hem till mig, jag bakade kladdkaka, vi kollade på ana-Gina show, så roligt! sen kom även Mollie och vi satt och snacka och kollade på gamla filmer vi hade gjort. men dom har dragit sig hem nu och nu är det dags för mig att äta middag, blir spagetti med köttfärs, mums! fett hungrig ju. ska äta som en gris nu nu nu.
GRISAR SÄGER NÖFF,visste ni det?

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0