VAD HÄNDER NU VA?

Nu har Ronja varit här, men hon drog hem för en kort stund sen. hon kom hit samtidigt som syrran,som hade vart hos tandläkarn så hon hade fått massa lugnande medel och grejer så hon var helt CP, ja typ som full, hon vinglade och garva, sen vart hon trött och somna. sen när hon vakna igen kom hon nästan inte ihåg nåt. det var kult och se.
Men allafall nu är ni nog intresserade av vad jag och Ronja gjorde väl? visst är ni?
i vilket fall som helst så tänker jag berätta, för det är faktiskt min blogg, så det så.
vi kollade på Dumbo, ni vet elefanten med allt för stora öron, som kan flyga. den kollade vi på och vi märkte att den var helt knäpp den filmen, musen och elefanten blir fulla på öl och så ser dom rosa elefanter, som blir ormar,som blir kameler, i typ 10 min är det så. sen vaknar dom upp i ett träd dagen efter. haha störd film, måste varit någon med övermycket fantasi som gjorde den, har ingen annan förklaring..

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0