FREDAG 22 JULI

Idag så vakna jag av att Ronja ringer och säger att vi ska bada. Så efter jag ätit frukost och packat väskan så drar jag ut där Jocke och Ronja väntar i bilen. Så åker vi till Värmdö och så sätter vi oss på stranden och chillar, sen badade vi såklart oxå. Sen drog jag och Ronja till en resturang som fanns där och fråga om dom sålde snacks och de gjorde dom. 40 spänn skulle dom ha för en 200 g påse grillchips. Sick in da head! Men jag köpte dom förstås ändå.
Allafall sen drog vi och köpte mat och där träffa vi Dennis och hans syster Frida. Så åkte vi hem till Dennis och lagade maten, pommes med grillad fläskfile och bea + sallad. Grymt gott det var!
Sen rökte vi lite vattenpipa och hade det mysigt.
Åkte därifrån typ kvart över 9. Nu har jag duschat och klätt på mig och packat väskan för jag ska till Älsklingen, han åker till Finland imorn så jag kommer inte träffa han på 2 veckor ♥
Stranden i Värmdö.
Dennis grillar.
Frida röker vattenpipa.
joakim och Ronja.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0