IDAG 18 Juli

Jag och Julles mami vaknade, så drog vi och hämtade Julle vid ishallen och så drog vi och käkade på "chili num num". Sen så gick vi till en glassbar som låg brevid och käkade lite glass. PROPPMÄTT ELLER VAD!!!
vädret sög ju oxå, ösregn. Men sen åkte vi hem, nu kommer jag inte se dom två tussarna på länge..buhu!
Efter jag ätit middag hemma så drog jag och Sofie och träffade Jenni en snabbis, hon ska ju till Gotland en vecka och sen ska jag iväg så kommer inte se den tösen på länge heller! Sen drog vi och träffade Espri och Johanna och vi drog till centrum, köpte lite choklad och så och då såg vi Jasse och Evelina. När vi var klara i centrum drog vi hem till Espri ba och chilla med hennes katter. Det var mys.
Julles mami hugger i sig glassen.
och han gör likadant.
min glass. Världens sötaste bägare.
Espris katt Enzo.
Enzo leker med min strumpa. söt!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0