Torsdag.

Idag gick jag,Sofie och Mollie till centrum, där vi mötte upp Espri, så gick vi in på ICA och köpte choklad,(allafall jag och Sofie). Sen så gick vi och satte oss i solen och chillade. Fanns ett körsbärsträd där som jag och Sofie plockade ifrån, hoppas bara inte det var det "oförbjudna trädet" som Eva och Adam åt från, haha. Men efter ett tag gick vi hem och då gick jag ut på min balkong och solade lite till. JAG FICK FAN FÄRG!!
På kvällen gick jag och träffade Madde, vi gick ner till Vallentuna sjön och skulle grilla lite marsmallows, men vår lilla lägereld ville inte riktigt sammarbeta med oss, så det blev ingen grillning. Så vi bestämde oss för att gå och träffa Jenni och Sofie som satt ute och chillade. Så vi grillade marsmallows på vårt egna lilla sätt, med en tändare. haha!
Sen kom Mollie oxå. Sen följde vi Madde till bussen och sen gick vi hem, kl 01.00 var jag väl hemma. :)
körsbär.
en söt kattunge i vårt kvarter.
en rand fck man allafall.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0