Igår och idag

Jag började ju jobba på mitt sommarjobb Cafe Biscotti igår, det gick bra. Erika (Pillo) kom och köpte sallad, haha. Av ren slump alltså. Sen idag så vaknade jag typ 20 min innan jag började, så jag ba slängde mig ur sängen, klädde på mig, fixade till mig lite, borsta tänderna och sen kuta jag! Och gissa vad? Jag hann. GRYM!
Men allfall idag vart det rätt stressigt vid lunchen, och en kollega var borta dessutom. Men träffade på Edmundo som är min gamle spanskalärare så vi snackade ett tag, det var trevligt. Sen kom Madde och Ellinor och hälsade på, så satt jag lite med dom och chilla, aa när det inte fanns nåt och göra förstås. :)

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0