Igår var det fredag sen kom lördag ganska snabbt.

I fredags så fyllde ju min käre vän Mollie 17 år och först var vi hos henne och käkade middag och hon öppna alla presenter, av mig fick hon en leopardtröja, några kondomer och en massage grej. Men allafall senare drog vi till Felipe och efter circa 10 min drog vi allihopa till stan, det var väl kul.  Kom hem till Espri runt kl 5 på morgon och gissa vad vi gör? Vi börjar kolla film, haha. Men tillslut somnade vi, efter filmen såklart. På morgonen eller eftermiddagen när vi vaknade så kom Mollie med våra matrester som vi hade lämnat hos henne, så åt vi det. Sen gick jag och Mollie till Biscotti för jag skulle ha möte med chefen där. När det var klart drog vi hem till mig och kollade lite på Aristocats. Sen gick hon hem för och käka middag. Efter middagen kom Isak och hämtade mig så åkte till dem. Så var jag med Julle och myste hela kvällen.
vi hittade en cykel med en pedal, som vi dessutom försökte cykla på.
Så hittade vi jättefina statyer som vi blev kompisar med.
Så vart vi kompis med konduktören oxå. han va fan skön!
Mollie, Jenni och jag.
påväg hem.
peace out.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0