och så sitter jag här igen

Nu på lovet finner jag knappt någon tid till datan överhuvudtaget.. .(Jag som alltid brukar sitta vid datan). Men det är bra, för då vet jag att jag har saker att göra och att jag typ rör på mig istället för att bara sitta här. Men nu har jag lite kvalitetstid med min käre data, men bara liite för jag är rätt trött och tänkte sova snart :)
Men allafall jag och Julle kollade ju på bio, och ja den var väl rolig. Efteråt så drog vi hem till mig, så han fick hälsa på mina föräldrar,så sov han här och sen när vi vaknade så duschade vi, (en och en) och åt frukost och sen kollade vi på lejonkungen, men vi hann inte se klart hela för han skulle iväg på sin träning. Efter middagen drog jag och Sofie till Espri och vi kollade på någon skräckfilm som var lite knäpp, "the ward" hette den.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0