tisdag

Idag gick jag och Madde till biscotti och fikade lite. För er som inte vet det redan så praktiserade jag där en månad. Allafall chefen kom fram till mig och frågade hur mycket jag skulle kunna ta i timmen. Sen så fick han mitt nummer och hoppas hoppas på att han ringer! Så det var ju lite kul.
Men sen när vi hade gått därifrån så möter vi upp Jossan, hon skulle gå och rida och så vi bestämmer oss för att hänga med, vi hade ändå inget bättre för oss. Så träffa vi en fin get där som tyckte om och gnida sig mot en, kände att vi 2 verkligen klickade! Så red Madde lite på Jossans häst oxå. Sen gick jag och Madde hem.
Det vart thaimat till middag, åh så fint det satt i magen! I alla fall efter det så gick jag till centrum och mötte upp Mollie och Iza och vi drog hem till Mollie och så kollade vi på Rango. Den filmen är ju som den är, lite speciell.
Jag på biscotti
jag och geten
RANGO

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0