tjafan!

nu eftersom det är sommarlov så kan ni inte räkna med så många inlägg som det brukar vara.. men men antar att det är lungt eftersom ni nu oxå har ett liv precis som jag.
inatt dromde jag att jag hittade min kamera, åh vad glad jag var i drömmen! OM det ändå kunde vara en verklighet istället...
Just nu är jag hos min pojke, vi gör väl det vi brukar göra såhär dags, bada i poolen och sola, sen duscha och basta.
Sen ska han på träning och då drar jag hem och käkar middag, sen ska vi till täby och kolla på bio kl 21.00. Vi ska se "baksmällan 2". Den är säkert rolig, men jag bettar att 1:an är roligare. Men strunt i det vafan,Bradley Cooper är ju för jävla het så då får man lite ögongodis,NOM NOM!!!
Nä nu tänkte jag lägga mig breve pojken min och sola lite, känner mig lite osocial :)
HETA BRADLEY!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0