fredags 25 mars

Ronja kom hem till mig och så gjorde hon en frisyr på mitt hår, hon går ju frisörlinjen trots allt. så gjorde hon en på sig själv oxå, och jag skötte sminket på oss båda :)
sen efter att jag hade käkat middag så drog vi till Jocke,så var vi där och drog lite shots ni vet. sen så drog dom till tegel förutom Rickard då, så han hänge med mig och Ronja till kyrkbyn, så kom vi dit och där bjöds det på massa öl, så det var ju skoj, men jag skulle nog nöjt mig med shotsen hos Jocke. Men det var en kul kväll ändå (förutom att mina smycken försvann) :/
frisyrerna
skojade lite
hittade ett handtag
jag jocke och ronja
sen blev det lite snuskigt
och sen lite gangbang
flaskkuk
jasse och jag
calle jag och Erik
sidecut
Erik Felipe Ronja och Rickard.
sista bilden som togs :)

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0