lördag 26 mars

vaknade, var fett bakis (även fast man hade druckit massa vatten innan man gick och la sig)
hah undra hur det hade vart då om jag inte hade druckit nåt vatten då...
men allafall så hoppar man in i duschen och sen ligger och typ dör i sängen för man e så bakfull. så ska man få gäster kl 5, eftersom vi skulle fira syrran och pappa som har fyllt år. så äre bara och bita ihop och börja fixa sig och leka att man mår bra typ. haha men det vart bättre sen när jag hade fått i mig mat. men min yngre kusin märkte att jag var lite tystare än vanligt.. haha.  men sen när ja och Carina gick ut med Anton (deras hund) så hittade vi en vagn men en femma i, och då tog vi vagnen och körde den till centrum för att få ut femman för att sen köpa en choklad. ni vet ICAs 5 kr choklad. sen var det tårta och även lite dans. det var kul :D
syrrans tårta
papis tårta
kusinerna
mina föräldrar
pappa och hans syster.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0