Söndag 20 mars

I söndags så åkte jag och familjen (förutom brorsan) till farmor och farfar i vaxholm.
Sen efter maten så kom Elena och Linda (syrrans kompisar). så gick jag på toa och när jag kom tillbaka satt alla som klister vid min data, de kollade bilderna från syrrans födelsedag. så efter det, så sa syrran att jag kunde vara med och umgås så då gjorde jag det, vi kollade på "flickan som lekte med elden" eftersom den gick på tv, haha fast vi hängde inte med hela tiden för vi snackade. sen så spelade vi kort innan de drog hem.
sen innan jag la mig kollade jag på ana gina show, de två sista avsnitten av säsong 2.  :)
Linda och Elena (bild från syrrans fest)

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0