syrrans kalas

Igår så hade ju syrran sitt lilla 18års kalas, då var temat svart, så alla skulle alltså vara svart klädda förutom hon då.
först så var vi i lokalen här där vi bor, och åt middag, (klyftpotatis med kött och beasås) , sen var det presentöppning och sen efterätt. sen så drog vi vidare till en lokal i kragstalund och fortsatte festen där, jo varför bytte vi lokal för? låter ju jävligt ologiskt ellerhur?! varför inte bara stanna kvar? jo ska svara på den frågan nu, det är ju så att vårt dumma kvarter vill att det ska vara släckt kl 22.00, för att annars störs grannarna, för folk bor rätt nära lokalen. så därför bytte vi. så vi kunde köra hela natten. kl 03.00 tog festen slut för övrigt ;) men det var trevligt och kul och som vanligt tog jag massa foton, (dels för att jag skulle vara kamerakvinna), min syrra ville det. ;)
och så vare dans!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0