torsdag 10 mars

när syrran fyllde år kom faster över med sin familj och fikade. Då bestämde jag och Carina oss för att gå ut och åka pulka medans det ändå fanns lite snö kvar,eftersom vi inte hann det senast hon var här. så vi tog en snowracer och en till pulkasak som vi hittade, så gick vi till backen och åkte. Jag gjorde illa mig på snowracern oxå,så jävla duktig som man är, Carina filmade det oxå,men annars vare kul!
en ring syrran fick, äkta pärlor och silver,men hon ville inte ha den så då fick jag den istället,nice!
tårtan.
vi sjunger för syrran
Carina åker snowracer
och så ramla hon fram
jag bär upp snowracern för backen
resultat av att åka snowracer.
syrran fick denna tröja av mig oxå, hon gillade :)

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0