I fredags

Jo det ska jag tala om för er. Hann med rätt mycket tycker jag. Känns som mitt liv börjar komma igång igen och jag har mer kul nuförtiden. Inte som förut när jag bara satt hemma ibland på helgerna och gjorde absolut inget..
I fredags Så drog jag och Jenni till stan och fikade, då kom Jennis madre och hennes lillesyster och joina oss en stund innan hon skulle til jobbet, sen kom oxå Junior och hälsade innan han skulle vidare. Sen drog jag och Jenni till kyrkby, där vi mötte upp Janne och Madde, haha dom vi skulle till hade typ gått iväg nånstans så jag hoppade upp på Madde och klättrade in genom fönstret och öppnade till dem. det var lite kul faktiskt. Sen kom Felipe och typ garvade åt oss haha. Men så var vi där ett tag innan vi tog sista tåget hem.

Jenni på fiket

jag på fiket

jag och Josefine

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0