Lördagskvällen

Åh fan ska berätta lite kort vad som hände igår ba.
Först så städa jag mitt rum och mig själv. Sen kom det gäster kl 5. Lite släkt sådär ni vet. Så då åt jag middag med dom. Sen mötte jag Jenni och vi drog hem till mig och så fixade hon sig lite, jag hjälpte till lite hehe.
Sen drog vi till centrum, träffade Eve,Mollie och Espri. Sen drog vi till Felipe. Sen kom Jossan och lite efter det kom några grabbs oxå. Sen drog vi vidare till Erikslund och skulle på nån fest där, hade med oss högtalare som vi även lyssnade på i bussen,det var kul. Men sen när vi var framme i Erikslund så hittade ingen till festen så vi typ åkte tillbaka till kyrkby då. Men medans vi väntade på bussen så hände massa saker eftersom vi fick vänta i typ en timme. Jenni glömde sin jacka i skogen, och byxor gick sönder.. och folk dansade och ramlade. och ja det var kul helt enkelt. Sen va vi tillbaka i kyrkby, åkte hem vid 4. På bussen är det bara fullt med fulla vallentuna bor. haha.
Mollie Espri och Jossan
Gruppfoto
Jenni och jag
grabbar
spräckta byxor
då fick hon låna strumpbyxor av mig.
söta Jenna
Sara och jag dansar
Espri + cider

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0